skyrim

Skyrim meme

Skyrim meme

It’s ok. Eventually Lydia will get lost and Serana will be waiting

Serana is always better, I left her in a mountain once though and had to trek all the way back though it to tell her to follow me again

Because Serena doesn’t die from provoking a fight with a Death Overlord for the fifth time in a row, LYDIA.

Not a follower... Would not make sense with meme.

The only way to play

The only way to play
The only way to play

My first play through I did this and got to the point where dungeons were boring because I could just sneak through and snipe every enemy.

Second play through I wanted to go pure mage to switch things up but by ~120 hours I was ready to make a shadowscale argonian

Same here.

"alright, this mage is fu- is that a conjured bow??"

Stealth archer is overrated

Stealth dagger 4 lyfe

Making my way downtown..

Making my way downtown..

This is beautiful.

I'm Breezehome bound!

Thanks! Took a little while to figure the load order out for stability but so far I havent ran into too many major issues during playing.

Walking fast.

Damn faithless Imperials......

Damn faithless Imperials......

Isn't that statement contradictory since Talos founded the Empire.

Alessia and to a greater extent Reman Cyrodiil founded the Empire. Talos (as Tiber Septim) simply expanded it to encompass almost all of Tamriel.

Odd that a Whiterun guard would be saying that.

Nah, it's a proper noun. None of those in Scrabble.

Rare photograph of the last Chinese Emperor of the Ballin Dynasty

Rare photograph of the last Chinese Emperor of the Ballin Dynasty

According to the books in the Imperial Library his children where assholes and cause the destruction and collapse of the Ballin Dynasty around 235 of the 4 era.

He once climbed the 7,000 steps. Did you know that?

https://youtu.be/QSNzYD-YwzA

Y'all hear his newest single?

Chinese is such an beautiful language.

Isometric Skyrim

Isometric Skyrim

This is so wrong. Lydia isn't blocking the Dragonborn's path.

What's that nonsense where your alchemy table should be?

"Oh there once was a housecarl named Lydia the Fair, who always was eating and sitting on a chair..."

Can’t tell you the number of times Lydia has been fus roh dah’d down the stairs in my breezehome.

Just about the most clever valentine’s gift I’ve ever received. My bf sent this via one of my students (I’m a teacher at a high school) with this message attached, “I’ve been looking for you. Got something I’m supposed to deliver. Your hands only.” -Courier

Just about the most clever valentine’s gift I’ve ever received. My bf sent this via one of my students (I’m a teacher at a high school) with this message attached, “I’ve been looking for you. Got something I’m supposed to deliver. Your hands only.” -Courier

Nice gift from your bf, also it's obvious your relationship is going fine, since the note wasn't a black hand with "we know" written below it.

For a second I misread that and thought the student WAS your boyfriend, Lol.

Nope. Sorry. Nothing.

Yikes! Not at all lol

40 bounty added to Whiterun

40 bounty added to Whiterun

"Stop right there, criminal scum!"

"Stop! You've violated the law! Pay the court a fine or serve your sentence, your stolen goods are now forfeit."

"You have committed crimes against Skyrim and her people, what say you in your defence?

"Wait, I know you"

My nine month pregnant wife went out of her way to get me this for Valentine’s Day. I have no idea what I did to deserve her.

My nine month pregnant wife went out of her way to get me this for Valentine’s Day. I have no idea what I did to deserve her.

Marry her again

Load previous save?

You're going to have no time to play this once that baby pops out. Better sneak in 100 hours in the next 2 days.

Keep her.

My wife is very proud of this screenshot and asked me to post it here. Hope you like it.

My wife is very proud of this screenshot and asked me to post it here. Hope you like it.

This needs to be sent to Bethesda, to repost on their social media or something. This rules.

This looks like it could be a movie poster!

Haha, yeah. It's a fine day with her around.

If this doesn't make it to the front page I'm going to be angry.

Edit: Submit that to Bethesda.

Try one of these subthreads