saints

[Marcus Williams] I appreciate my friends, real fans, family, and team for everything they have done for me this season all of the support is highly appreciated!No the season didn’t end as planned but one thing for sure I won’t let one play define the type of MAN or PLAYER that I am or will be!💯

[Marcus Williams] I appreciate my friends, real fans, family, and team for everything they have d...

Marcus is going to come back with a fucking vengeance.

Yeahhhhh! He seems hella positive and (basically) called out the little fart nuggets who acted shitty towards him.

I couldn't believe some of the stuff I was reading in his Twitter replies from supposed Saints "fans". Kids been great all year. Buddy comes back next year stronger than he did this year

That's my safety :')

At least it isn't as bad as blowing a 28 to 3 lead in the Super Bowl, right?

At least it isn't as bad as blowing a 28 to 3 lead in the Super Bowl, right?

Looking for any comfort right now. Send help and Falcon's tears

Maybe not but what makes this better is Sean Payton giving us the choking symbol this year and then choking 😂 the gag master

I'm a Falcons fan. I got over the loss in about a week. Considering suicide over a sports team is rather silly.

Heartbreaking loss, but some people didn't even give us a shot in this game, especially when it was 17-0. At least we put up a pretty damn good fight.

This team has a bright future ahead!

25 point lead 25 point lea 25 point le 25 point l 25 point 25 poin 25 poi 25 po 25 p 25 25 s 25 se 25 sec 25 seco 25 secon 25 second 25 seconds 25 seconds l 25 seconds le 25 seconds lef 25 seconds left

We love ya Marcus!

We love ya Marcus!

Great year, you'll get it next time.

Yeah, he had a great year and even a great game here. One mistake doesn't negate everything else he did

If we convert the 3rd and 1 before the field goal then we run the clock and this is a non-issue. It's a team loss. Yes it was a missed tackle, but it doesn't excuse a terrible first half, a missed trick play, or some many other plays thoughout the game.

It never should have came down to that play. Period.

Suck a fart. Yes I do

“Don’t blame Marcus Williams, he’s a great young player who was just trying to make a play.” - Manti Te'o

“Don’t blame Marcus Williams, he’s a great young player who was just trying to make a play.” - Ma...

Ok but what about the 2 interceptions? What about putting 0 points in the first half? Yeah he made a mistake, but that loss isn't on him. Saints played 2 quarters of football, and put up more points on the Vikings in Minnesota than anyone else had. If we played like that in all 4 quarters that play would be moot.

Not Williams fault we were shutout in the first half. He screwed up but I'm in the camp that doesn't think a loss can be blamed on solely one play.

Also sad to see today is the day you decided to make your return to the subreddit.

Defensive Pass Interference or a tackle out of bounds puts them in field goal range with time left on the clock.

I think there was some time on the clock when he caught it. He could have been out of bounds. Then a successful FG could have.

#saints Rookie safety Marcus Williams fell to his knees on his way to locker room after his missed tackle cost saints the game and then inside the locker cried with his head in his hands.

#saints Rookie safety Marcus Williams fell to his knees on his way to locker room after his misse...

I honestly feel sorry for the guy. He’s played lights out and given his all for us all year without doing anything wrong and he makes one mistake, admittedly the worst possible mistake, and people are acting like they want his head. I hope he can bounce back and be the beast we know he is

He clearly feels awful, and wanted nothing more than for us to win. As long as he learns from it I forgive him. In the meantime I'll be doing bleach shots if anyone else wants one.

I hope he takes this into the off season and works his ass off. He's gonna be a top safety. He's a hell of a ball hawk. I'm so glad he gave us the opportunity to stay in the game.

My heart is broken. Poor kid.

Accurate depiction of my life right now

Accurate depiction of my life right now

Drew Brees needs to film an emergency PSA telling us Tide Pods are for laundry only.

I don’t know what’s worse. This or 2011 against the Niners.

28-3. Go away shitlord

I think 2011. That was gut wrenching worse to me. Both are unpleasant though

Can you all fuck off with the Marcus Williams hate ?

Can you all fuck off with the Marcus Williams hate ?

The rook played great this year. Had a key interception that changed the tide of the game. He made one mistake and everyone wants his head. Chill with that shit. He's a great player and will continue to grow and develop into a great playmaker on the back end of this defense.

Give it a few hours. I don't in any way want to excuse the vile and horrible shit some people are giving Williams but you can't reason with an angry drunk.

I could point to many reasons we lost including not playing the entire first half. Williams screwed up but it's not entirely his fault.

10 seconds left and all you have to do is simply tackle the guy...

Actually Willams had a good angle to tackle him in bounds if he simply wrapped him up

14k subs, 14k online

14k subs, 14k online

The brigade is real

Sorry to say I’m here to see the absolute devastation. Really hard loss. My condolences.

We aight. Issa game and it ain't like the team gets disbanded or anything.

We've got a monster defense, with a great mix of youth and experience. We're gonna come out even stronger next year.

Here with love. Great season, I was cheering for you guys!

William's Shoulder Tackle lost that damn Game!

William's Shoulder Tackle lost that damn Game!

He Blair Walsh'd that tackle

He quite literally did not even touch the receiver.

I hope he learns from this because he made one of the biggest mistakes in Saints history

Took out your own teammate too smh

⚜️Divisional Round Post-Game Thread⚜️

⚜️Divisional Round Post-Game Thread⚜️ New Orleans Saints 24 Minnesota Vikings 29

marcus williams is like me when I play madden and I hit the wrong button.

I hope that someone is checking on Marcus Williams. He is going to be beating himself up for the entire offseason.

Holy shit vikes fans get the hell out of here. They just had the most heartbreaking fucking loss, stay in our sub. You are making us look like total cunts.

For all the shit talking this sub did about the Falcons choking in the Super Bowl karma payed us back today ....

Try one of these subthreads